هرمودر

چه کار داری که با سیخور بجنگی که یک خارت بزنت صد سال بلنگی

هرمودر

چه کار داری که با سیخور بجنگی که یک خارت بزنت صد سال بلنگی

نامه غلی سیا به نامزد سرحدی اش

سلام نازیلا


سلامی چو بوی خوش آشنایی...


نازیلا خانم یادته روز اول آشناییمون؟..یادته تو اومده بودی پا مشتا بپما،من سیل دستم بود داشتم نه رو ماهییا می کردم که وا یک گیر چهمم افتاد وا چهمای تو...هیچ موکع اون روز یادم نمیره..تو مثل  تیتوک(titowak) دور من می گشتی و بی من میگفتی آغا غلام برای من ستاره دیریایی بگیر....نازیلا من برای تو دوست دارم...من خیلی برای تو دوست دارم نازیلا.......


نازیلا من وا خاطر تو همه  کار میکنم...من دیگه غلام سابک نیستم...دیگه غیر شدم...با کلاس شدم..دیگه نمیرم پا مشتای بپم...میخوام بی خودم یکتا کایک بخرم و برم خصب..نازیلا تو بی من ول نکن که من میخوام ادامه تحصیل بدم...


الان که دارم نامه مینویسم کلبم داره مثل تلمبه چاه پهک پهک میکنه  نازیلا...


مم ما بی من میگه این دختر وا درد تو نمیخوره..میگه این دختر مثل پریزاد داره و بی تو   آزاری میکنه...ولی اینا بیسوادن نازیلا..اینا سرشون وا این چیزا نمیشه.....اینا هر شو کاتغ میخورن..سوراغ میخورن،مهیاوه با نون کلکو میخورن ولی من رفتم بی خودم کاشق چنگال خریدم و دیگه با دست خوراک نمیخورم.


نازیلا..این دفعه میخوام برات یه سوغاتی بزرگ بیارم...میخوام یه بلاسی مایی سوری بیارم که تو هر روز بی من هواری درست بکنی....یکتا اسب شیطون هم گرفتم،کردم توی کوطی ماستی که هر وقت اومدم برات بیارم...


راستی دگه کلیون هم نمیکشم،رفتم از بازار زیتون بی خودم پیپ خریدم ...


نازیلا غصه نخور..من وا کایک میرم خصب و جنس می یارم و پولدار میشم،دیگه هیش آبرومند میگیرم ..ساخت میارم،لوطی می یارم تا بکوبه...هفت شو و هفت روز....تو فکط دعا بکن مامورا بی من تیر نزنن تا با هم ازدواج بکنیم...


نازیلا من دیگه عرک نمی خورم..دیگه بی مردم چاکو نمیزنم...تو فکط بی من بخواه که دلم چلید...من کول میدم..کول مردونه.........


خا دیگه بیشتر مزاحمت نمیشم..ببخشی که از خو پات کردم..فکط بدون من خیلی خاطزت میخوام..وا کد غراب بالی....


دیگر ملالی نیست جز دوری تو


                                    دوست دار تو                                         I  LAV YOO


                                                   غلام 


 


 


                             و این داستان ادامه دارد..........

نظرات 36 + ارسال نظر
vahid جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ب.ظ http://marpich.blogsky.com/

aliye...........

مخلصیم.....

بی نُم. جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام
واقعا خوب اتنوشتن

و ای موضوع متاسفانه یکی از واقعیتونن

بعضی از دخت و چوکون فکرشُن همینِن.(البته تعدادشون کَمِن)

خدا به هَمَ به راه راست هدایت بُکُنت اوِل خودُم.

سلام زلیبی..بلاخره بی خو نوم انتخاب اتکه....خیلی خیلی خش هندی...

نازیلا شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:24 ق.ظ

من هم بی تو ای لو یو قلامک جوووووووووووووووووووووووون

خدا یه عگلی بی تو و یه پولی بی مه هادت انشاالله ...

امید بندری شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ق.ظ

سلام سیخور عزیز یتا سیخ بی بننگ همی غلوم بزن وا ای عاشق بودنش حیف بلاسی سوراغ نین بی نازیلا در ضمن به غلام بگه کلیون مکش پیپ هم جون نین بش بگه تمباک دندونی زیر لوس بکن بهش اتات از غلم بپرس ای نازیلا دادش نین مه هم موا یتا نامه عاشکونه بنویسم جی بی سیخور عزیز که دست نوشتونت چهکن خدائی کیفم که نخسته وخش بشی

سلام امید بندری...حالت چطورن کاکا؟؟ما مخلصیم اقا....

جفتی شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ق.ظ http://jofti.blogsky.com

سلام سیخور عزیز دمت گرم خیلی باحاله حالا چند کلمه مه از طرف غلی بی گودزیلا ببخشی نازیلا انویسم : سلام نازی جؤن مه من وختی سرکنچیل تورا می بینم در پوست خود نمی کلکچینم نازیلا فردا یه تولک دیم پازگ المهتری برایت اتارم نازیلا باید تمیز کردن گاش ونگهداری از کهره را یاد بگیری بعد از عروسی من یتا کرگین نزدیک گاش کهری بپ برایت می سازم اینم یک شعر تقدیم عکشم که عشکش مرا مثل کغار اواز خون کرده ( امشب چه شبی است برای دزدین نازیلا ان قصر بلند ونگهبان بسیار خنجر بکشم وبزنم بر گورده نازیلا
سیخور منتظر دنباله نامه غلی هستم بین خؤمو بشت سبک نومه نگاری مه به امونی (زیدم) همطوکان

سلام جفتی...وبلاگ جالبی اتهستن..خیلی خوب ابو اگه بتونی اهنگون قدیمی و کمیاب بندری جمع اوری بکنی...مه خوم چندتا اهنگ کمیاب و قدیمی امهه که بی تو ایمیل اکنم..اگه بقیه دوستان هم همی کار بکنن شاهد یه کار دسته جمعی خوب و صاحب یه وبلاگ خوب هرمزگانی بشیم...موفق بشی برار...

بی نُم. شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ق.ظ


زُلِیبی خودِتیییی!!!

فضولی مکن که ایدفعه اسمت انسم کشک...

روشینا شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:42 ب.ظ http://teytakh.blogfa.com/

سلام به گرمی افتوو بندر / به گپی دیریا / به جونی نوشته ئونت کربون کلنجت که ایکک باحال انویسی ... نه خسته و خدا کوت

سلام دادا...چه احوالت؟؟شما لطف و محبت اتهه...کربون کدمت که تشریف اتاری...خدا یارت

ننه غلی شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ

ای سیخور اکبیر بیچه نامه غلی ما ایجا چاپ اتکی ؟ وختی امخوند عصبانی بویم با همی مهر امزه بر گردش . ولی غلی از دستت دلگیرن اشگفتن که جوابیه افرستی بی بلاگت و تو وظیفتن که چاپ شکنه نوزیلا دخت سرحدین ما بی پس خو مو بی سرحدی جماعت نیدیم حالا اگه حتی بی خوشو دو پرک اکنن اگه مو ننه غلیم که افهمم چه اکنم یه وختی خود ای غلی ا رو هم نریزین ( نقشه نکشین ) که بی مو سیس اکنین راضی ابم که اگه امفهمی تمام سیخو جونت کال با کال اکنم و جارو بی گاش کهره درست اکنم باهاش اتفهمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ای پیرزن هشم!!!ای غلی مال تو نن که به نازیلا شوا..ای یتا غلی دگن.از کی تا حالا حاجی آباد مشتا ایشه که غلی مال تو بریت پا مشتا؟؟؟اصلا تو اگه نامه درست بخونی اگینی که نوشتن مشتا مال بپ غلی...حالا ای غلی مال تو اصلا بپخو وا چهم ایدیدن؟؟؟پیرزن دورونج اگه دگه هندی یکتا پنجروک تگرم که ساه نه سرت بکیت...
ولی ادیدم که پیرزن دلخشی تو..دمت گرم ..دگه بدو همیجا ...بدو تا بی تو کلیون چاخ بکنم تا بکشی ..
کربونت

گنو یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ق.ظ

سلام سیخور عزیز دست خب جائیت نهادن ببین خیلی از زنن بندری وا چوکون خو به سبک نامه غلی سرحدی گپ ازنن مثلا : مامانی بشین گازیت را بکن من میرم اشپزخانه منجل را میشورم وزود میام . جی بی تو سیخور

سلام گنو عزیز...این داستان ادامه دارد........جی بی تو

حبیب سورویی یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:08 ق.ظ

سلام سیخور جان ای جی بی تو شاد کلنچنت شروند یادت نریت موفق بشی نمرت بیست

سلام بر سورویی گرامی...دستت درد نکنت که نمرم بیست اتدا..ولی فکر بکنم نمره انضباطم از 12 بیشته نبو..مثل دوران مدرسه که همه درسو جز انضباط بیست مگه....زنده بشی

زهکلوت یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام گچغ تیتوک چهی؟ چه کریم ی چیزون نادونیم خط اشکونه مو بلدی بنویسی با غلم خبر کری مو بلدی نوشتن گچغ ای همراه مونی ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ اغه دز زنگی دهه سون مو انویسوم یک خط اشکونه براش

سلام چوک خش بشکرد...خوب که شمارخو اتدا..ایدفه که هندم بشکرد یتا مسیج افرستم وا گوشیت..راستی بشکرد موبایل آنتن نادت په تو مال چه گوشی بارخو اگری؟؟اشو چوکو باکلاس بشکردی..... اشو....

مهرگان یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:40 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com

موفق باشی

شما هم موفق باشی انشاالله

ماه لی لی یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ب.ظ http://abi-e-aram.blogfa.com

درود
شاد کلنجت ...تاافتاو سرش نزدن برم که زن همسایه دادزند چوکون پاشید پاشید ....
الهی از هم نپاشی کاکا...

سلام..ممنون که سر اتزه دادای گرامی..قلمت بسیار گیران...موفق بشی

ابراهیم دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ق.ظ http://inja-anja.mihanblog.com

سلام. سوژه ات اگرچه کلیشه ای است هزار بار تکرار شده با زبان ها و قلم های متفاوت اما چون درد سنگینی است شنیدنش چندباره و چند باره دلنشین است. نشان داده ای تا حد نسبتا خوبی با ظرایف و توانمندی زبان بندری برای بیان احساسات و طنز آشنایی داری ... احسنت!
اما یک سئوال: فکر می کنی این وسط فقط تقصیر به گردن غلام است؟ یا ...

سلام بر آقا ابراهیم گل..باور بکن مه ای سوژه از روی هیچکه کپی نمکردن..اصلا تا قبلش چنین سوژه ای هم وا گوشم اینخارده.البته حق با شمان ممکنن خیلیو قبل از مه چنین سوژه ای توی ذهنشو بودن..هر چند به قول شریف شما یک درد اجتماعین...مشکل از غلی نن..شاید از بپ غلی هم نبشت...برای شکل گیری شخصیت اجتماعی و پیرو ان موقعیتهای اجتماعی مولفه های گوناگونی دخیلن..همی غلی اگر شرایط زندگیش طور دگه هسته دگه ای غلی نهه...البته مه سعی امکردن توی یک داستان رمانتیک یک قالب طنز بگنجنم که حاوی نکات اجتماعی هم بشت...حالا معلوم نین تا چه حد موفق بودم ولی راهنمایی شما بزرگواران اتونت چراغ راه ما بشت....باز هم ممنون از تشزیف فرماییت...در پناه حق کاکا...

جفتی دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ق.ظ http://jofti.blogsky.com

سلام سیخور چندتا اهنگ مخصوص پست قبلیت ام نهادن از بابت اهنگون ممنون دستت درد نکن

سلام رفیک..خواهش اکنم..قابلی اینهه...موفق بشی..

شیطنک دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ب.ظ

پ ای چه وضعین همه ایجا بشکردی بستکی سورویی رودونی کهنوجی نگپن خو مگه هندین کلاس لهجه بنسین خو همتو بندری گپ بزنین مث آدم خو حالا همی کم مهه که از رودبار و لارک و حاجی آباد هم بیان با لهجه خوشو بگپن

سلام اقا..بی چه ایکک شتاب ارفتی؟؟؟ما به همه ای عزیزونی که اتگفت از خومو ادونیم...اتفاقا خیلی هم جالبن که هرمزکانیون عزیز بیان و با لهجه خوشو بنویسن تا حد اقل یخو با لهجشو اشنا بشیم...تو هم خش هندی..

بنگری دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام
سادگی یک هرمزگانی.... . زیبا هسته . موفق بشی

سلام دادا
مه که همیشه از مطالب جون شما لذت ابرم و افتخارین که اتای و سر وا ما ازنی...زنده بشی

بندرجاسک دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.jaski.ir

سلام. بابا خیلی با حالی...
از اول تا اخر نامه غلوم را خوندم و فقط خندیدم و حال کردم.
منتظر ادامه اش هستم. راستی تو حداقل یه کاری کن که نازیلا را به غلوم بدن. غلومی که مشروب و دود را تعطیل کرده و میخواد زندگی دیگه ای شروع کنه.

سلام چوک گل جاسک
باحالی از خوتن عزیز....حالا هر چه قسمت غلی و نازیلا بشت همو ابو...خش هندی

خالو مسیح سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ق.ظ http://khalo0-masih.blogfa.com

یا الله کا....
یعنی نادونم چه بت بگم مردم ا خنده =)))))))
حالا با ای وضع بنزین نه غلم هیچکه ناتونت بریت وا خصب خو =))
ولی خا به غلم تبریک اگم چون ایطو که معلومن به خاطر نازیلا خیلی کارو شوا بکنت.... جی بی تو غلم =))))
موفق بشی کا منتظرم او طرفم سر بزن.....
یا الله کا خداحافظ .....

یاالله خالو...چطوری تو؟؟؟حالت خاشن عزیز؟
ها نه!!وضعیت بنزین که خرابن ولی چوکو ارفتن از همو خصب بنزین اواردن بی خو...بابا چوکو بندر کم نتارن که.......خیلی خش هندی مسیح جان..حتما اتام سر ازنم..کربونت

خورگو سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ق.ظ

هو تو کلی امناوا زهرای علی امناوا
مه مال کمبر ناکشم تو تاس برز تا واکشم
هوباد خورگو نوون بهته از هو گنوون
هو هوباد زلالن سرپرستی جلالن

نار اشکن ای تار اشکن.... زیر بش غالی مشکن
نار اشکن ای نار اشکن....تو جهله جمالی مشکن
.......عاشو دست....
حالا مال کم حدی.. مال خورگو..بی چو ووستادی..ناری از رو
دحتو کنار واچه..بش ممخو جرا واچه..حالا دختو کنار واچه..بش بپخو جرا واچه.......اشوووووووو باسن تاب..

چوک بندر سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام کاکا.مه که خیلی حال امکه به غلم هم بگه دختو بندری مگه چه کمتر از سر حدیو شهه که غلم عاشق دخت سرحدی بودن.؟

سلام کاکا..دختو بندری غرور و فیس و تکبر ومادی گرایی و.. از سرحدیو کمتر شهه....کربونت

یه بندری دور از بندر سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام و نه خسته

وکتی از همه چیز و از همه کسی خسته ای انوقت دنبال یه چیزی اگدری که همه ی ای خستگیون ازت بگنتن . بازم مزاحم خوت بودیم کا. جالبن که هنوز از ای عشکون ساده هستن و شاید بهترین بگم فکرون خاش و ساده ای که ایطور بنویسن. جالبن راستی ای بازار زیتون کوجان؟مه که دلم شواتن یه دفعه که بودن بازار مشی برم. خاش و همیشه سبز بشی

سلام سلام...مه که خوشحالم از اینکه دوستون خوبی مثل شما پیدا امکردن..هر غایه هم بیای ایجا کدمت روی چهم ما جا ایشه...بازار زیتون سر چهارراه بلوکی کدیمن ولی دگه بازار مشی وجود اینین چون جاش بازار نیلی ساخته بودن....زنده بشی

چهارشنبه چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ق.ظ

شاده ُ ماشاءالله بی سیخور حال امکه با نامه غلی یاد غلی محله خومو کفتم

یاالله..خش هندی

بی نُم. جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام به سیخور

ما هر چه زودتِ منتظریم که شما آپ بکنین.

موفق بِشین.

سلام بی نم
چشم..به زودی اپ اکنم
زنده بشی..

Mehran جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.bnd.blogfa.com

Salam Sikhor Jan Ramazonet Mobarak

سلام دوست گرامی..رمضان شما و همه مسلمونون دنیا مبارک انشاالله..

چوک بندر جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:34 ب.ظ

بنویس نه.مه مغز امنیوخسته بودم دگه!منتظرم.

چشم اقا..تو بی ما دار مزن که انویسم...مخلصتم

BEHRAD یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ب.ظ

اقا واقعا تبریک میگم !!
این بهترین وبلاگی بوده که من تا حالا دیده بودم !
بندری ها باز هم نشون دادن که میتونن سر باشن !!
امیدوارم همیشه موفق باشی !!
ما هم لذت ببریم !!

یا علی .

سلام برارم..کربون نفست..شما لطف تهستن آقا..به ما شرمنده اکردی ولی راستش وبلاگون خیلی خوب بندری هستن از جمله سیاورشن دخت کنگ بنگری بی بلم سورو جفتی و....که مه وا گرد پای اوشو هم نارسم....خیلی لطف اتکه..انشاالله شما هم موفق بشی...

چوکلک دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ب.ظ http://avayejonoob.blogfa.com

korbone kalamet

vaaayyyy che akerdey to

یاالله
کربون خوت..خش هندی

جومنس چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ب.ظ

bah bah ajab dastani booda in sikhor va man kolak kardeh man be to kheli mikham ..to koja hastaren ..me be to mava ..korbone kelnchonet ..salam nazila ham berason ..korbonet jomens u BYe

سلام جومنس گرامی..نادونی چکک دلم بی تو تنگ بودن جومنس جان...دلم شوا بگینمت تا بدونم آدم بودی یا نه..ولی گمون نکنم.......

کنبر شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ق.ظ

کهت خر
خر عبدورحمو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کهت خرون
خر عبدرحمون!!!!!

چوک بندر سیتی جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:16 ب.ظ

مردوم ا خنده کردن دمت گرم کا حسابی حال امکه

مخلصتیم خالو..انشاالله همیشه خاش بشی

farhad یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ http://donot have

salam
nazila avalesho vaghan ghashang shoro kardi az mojadeleh to bagholam sia ye mojadeleh farhngieh bin ekhtlaf farhang ma ba payetakht neshinan
nazila vali rosht va targhi ma bandriha az on paytakht neshina saritareh ke to ba in matalab inoham nahson dadi
nazila vaghan ali boud moafagh bashi edame bedeh vlai mah v afkaret nasho sareto haraz gahi becharkhon be posht saret negah kon
dadashit farhad

یالا خالو..بی چه خارجی اتنوشتن بپ؟ الان خوم ایگفتن..بعدا اتام..کربونت

من پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

کی بیایم سر هیشت چمک بکنیم

هر وقت زن پیدا امکه خبرت ادم بدو یه چمکی هم تو بکن تا دلت سبک بشت

اسما سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام. الحق که بندریی. خیلی خوشوم هند از وبلاگت. ایشالا مطالبش بیشته کنی.

سلام..مخلصیم..

دخت بندر دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

خیلی با حال بود .
چه اکنت چوک بندر...درست امگو سیخور چوک بندرن؟

[ بدون نام ] شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد